Dessa gissar jag på, efter att ha plöjt igenom några trådar här, kommer ifrån CAS:en:
Växellåda och oljetråget är nersölat.
![Image](http://3.bp.blogspot.com/_w3j5sl8qCyQ/SY1qJJxrI6I/AAAAAAAAAvc/qTByHwO2GEI/s320/image-upload-118-716088.jpg)
![Image](http://2.bp.blogspot.com/_w3j5sl8qCyQ/SY1qZD3Kd6I/AAAAAAAAAvk/6nDH-HoQbZc/s320/image-upload-105-780339.jpg)
Detta är väl CAS:en och härifrån är det fuktigt hela vägen ner:
![Image](http://2.bp.blogspot.com/_w3j5sl8qCyQ/SY1rgyazuGI/AAAAAAAAAvs/nxc0qh4my-s/s320/image-upload-95-767819.jpg)
Sen hittade jag två ställen till. Är det topplockspackningen som läcker eller var kommer detta ifrån?
vid grenröret mot lamporna till:
![Image](http://3.bp.blogspot.com/_w3j5sl8qCyQ/SY1pxqxhlcI/AAAAAAAAAvM/sHlOH6Pvsh0/s320/image-upload-101-722275.jpg)
vid grenröret mot torpeden till:
![Image](http://2.bp.blogspot.com/_w3j5sl8qCyQ/SY1p-rq826I/AAAAAAAAAvU/f7vPu1pE6pQ/s320/image-upload-101-773937.jpg)
Detta kanske kommer ifrån CAS:en iofs??
Det är lite småsvettigt ifrån ventilkåpspackningen, men det känns inte som någon fara.
Hur pass petiga är besiktningen på oljeläckage (det finns gott om olja i motorn iaf).
O-ring till CAS:en beställde jag från mx5parts igår då jag hört att den ofta läcker.
Det ser dock grymt tight ut att få ut den. Frågan är om jag har motoriken att klara av det
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)