2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Omvänd startordning i C blir kul för publiken i alla fall Bucklor lär det blir...
Niklas du kör i B !! så du behöver inte oroa dig
Niklas du kör i B !! så du behöver inte oroa dig
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Det kommer krävas disciplin och snygg/smart körning av topp 6. Inga sena dykningar eller stängningar, utan klart visa sin avsikt och spårval.
Sätt en lapp med påminnelse om "krav på hel bil"-regeln på ibrädan...
Sätt en lapp med påminnelse om "krav på hel bil"-regeln på ibrädan...
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Däremot på plats 7 och nedåt, där tar vi i med hårdhanskarna och fulstänger gärna, dyker på insidan på två hjul och hoppar över framvarande vid krönenTPR wrote:Det kommer krävas disciplin och snygg/smart körning av topp 6. Inga sena dykningar eller stängningar, utan klart visa sin avsikt och spårval.
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Gissa varför jag byter klass (och till en ny snygg front)...Josen wrote:Omvänd startordning i C blir kul för publiken i alla fall Bucklor lär det blir...
Niklas du kör i B !! så du behöver inte oroa dig
Men det förstås, den gamla fronten har genom åren blivit påbackad av bilar från både A, B och C (och Volvo Original) så det spelar nog ingen roll, när man gör misstag som märks så är det oftast nåt i vägen (annars är det misstag som inte märks, så mycket). Under 50 race med lite tajta situationer så jobbar Murphy och sannolikheten emot dig, det är bara att hoppas att man lär sig nåt på köpet .
Del av topp6 kommer att ha varit med förr, så det är bara att prata om det som sker, gärna ofta, så småmisstag inte blir uppblåsta konflikter.
Det är ju inte så skoj om vi hamnar i fall där innerbackspegeln stukas av nån annans framhjul, och kan vi minska riskerna för det med gratis prat, så tycker jag det kan vara värt ett/flera försök.
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Man kan väl bygga en ny bil till nästa tävling ?TPR wrote:Det kommer krävas disciplin och snygg/smart körning av topp 6. Inga sena dykningar eller stängningar, utan klart visa sin avsikt och spårval.
Sätt en lapp med påminnelse om "krav på hel bil"-regeln på ibrädan...
haha !
now we mowing forward!.
min bil går ! ett stort steg framåt !.
många bra steg tagit denna vecka.
Längtar till premiär om en vecka , o bli sanslöst .. road , av PB
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Vi andra premiärkör redan på lördag (dvs inom mindre än en vecka)Anders R wrote:Längtar till premiär om en vecka , o bli sanslöst .. road , av PB
4 dagar och 16h till första träningspasset...
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Jag saknar några vagndeklarationer från Roadsport C.
Den fylls i på formuläret precis ovanför (ok, det är lite petigt, men det är ganska många som lyckas ändå)
http://www.spvm.se/index.php?page=vagnd ... -roadsport
Just nu 13 Miator från C som fyllt i, av de 19 som verkar vilja köra (enligt serieanmälan).
Den fylls i på formuläret precis ovanför (ok, det är lite petigt, men det är ganska många som lyckas ändå)
http://www.spvm.se/index.php?page=vagnd ... -roadsport
Just nu 13 Miator från C som fyllt i, av de 19 som verkar vilja köra (enligt serieanmälan).
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Det verkar som du har fattat det här med racing, Tobias!Lejban wrote:Däremot på plats 7 och nedåt, där tar vi i med hårdhanskarna och fulstänger gärna, dyker på insidan på två hjul och hoppar över framvarande vid krönenTPR wrote:Det kommer krävas disciplin och snygg/smart körning av topp 6. Inga sena dykningar eller stängningar, utan klart visa sin avsikt och spårval.
Skämt åsido, ska bli intressant att se hur det kommer att funka. Det är så jämnt mellan bilarna och Kullen är inte den lättaste banan att köra om på.
Thomas Pihl
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
Ej Miatalös längre!!! Grön -99 inhandlad!
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Jag kör inte med min svarta då SSK ej lämnat besked kring startavgift för extra bil trots två påstötningar...Niklas Falk wrote:Jag saknar några vagndeklarationer från Roadsport C.
Den fylls i på formuläret precis ovanför (ok, det är lite petigt, men det är ganska många som lyckas ändå)
http://www.spvm.se/index.php?page=vagnd ... -roadsport
Just nu 13 Miator från C som fyllt i, av de 19 som verkar vilja köra (enligt serieanmälan).
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Deklarationen kostar gratisFredrik Henriksson wrote:Jag kör inte med min svarta då SSK ej lämnat besked kring startavgift för extra bil trots två påstötningar...
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Bekräftelsen kom precis.
Lördag 8:00 är förarsammanträdet, det som aldrig får missas (om man inte vill pröjsa för en personlig genomgång).
Lördag 8:00 är förarsammanträdet, det som aldrig får missas (om man inte vill pröjsa för en personlig genomgång).
- Attachments
-
- Anmlista_110509.pdf
- (26.12 KiB) Downloaded 99 times
-
- TidsschemaSPVM_ver1.pdf
- (128.21 KiB) Downloaded 83 times
-
- STARTBEKRÄFTELSE KinneKulle SPVM 2011_110508.pdf
- (419.4 KiB) Downloaded 70 times
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Tur att ni är med och lyfter SPVM startfältet med miator - skulle nog inte bli någon SPVM start utan er.....
Vad har hänt med övriga klasser ? A/B fältet är inte stort nu
/Joachim
Vad har hänt med övriga klasser ? A/B fältet är inte stort nu
/Joachim
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
- Niklas Falk
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 4049
- Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
- Location: Fixhult
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
B är fler än på länge (fler än tre iaf) men A vet jag inte vad det har hänt med. Kimmen har tagit sin energi och flyttat den till Modsport (där det händer lite). Det är ibland så enkelt att det räcker med en person med lite energi för att det fungera (eller falla platt när denne ger upp).Josen wrote:Vad har hänt med övriga klasser ? A/B fältet är inte stort nu
För att hålla antalen uppe så behövs det ca 20% nya varje år för att täcka upp de som prioriterar annat i en del av livet. Tillströmningen till A har inte varit så stor, men det kanske kommer (nån gång).
Jag hoppas att det är lite sömnigt för premiärtävlingen och att fler tillkommer på Mantorp (anmälan skall upp i veckan och betalning senast 30/5).
SSK ska ha stort tack för sin support att de fixar en tvådagars åt oss i helgen
PS. kan du peta in en Vagndeklaration för 42an så jag får med den som klisterlapp till Kullen? DS.
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Japp försöker fixa under dagen...PS. kan du peta in en Vagndeklaration för 42an så jag får med den som klisterlapp till Kullen? DS.
/Joachim
Joachim Osbeck - Roadsport B Lotus Elise S2 111 -> SPVM 2011 1:a, 2012 - 2:a, 2013 - 1:a
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
"If you can't go fast on 90hp, 900 won't help you"
- Bob Hall, Product Planner of the original Mazda Miata design team
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Nån av sthlmarna som vart med förut som har tid att komma förbi mitt garage ikväll eller imorn för att försäkra mig att jag har tänkt på allt? Jag har mitt garage på Kungsholmen, vid lindhagenplan så det är hyffsat smidigt att ta sig till.
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Förberedelse, följ mina instruktioner nu:Lejban wrote:Nån av sthlmarna som vart med förut som har tid att komma förbi mitt garage ikväll eller imorn för att försäkra mig att jag har tänkt på allt? Jag har mitt garage på Kungsholmen, vid lindhagenplan så det är hyffsat smidigt att ta sig till.
1. Ta ett djupt andetag och håll inne luften.
2. Släpp ned axlarna.
3. Blunda, luta huvudet lätt lutat bakåt och slappna av.
4. Börja andas långsamt igen.
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
- waern
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 349
- Joined: Thu 07 Aug 2008, 15:18
- Location: Frillesås/Kungsbacka
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Jag själv har alltid känslan av att glömt något när man ska iväg så förutom att bilen går att köra med så använder jag mig av Andreas K ´s perfekta Check lista
viewtopic.php?f=4&t=813
viewtopic.php?f=4&t=813
Christoffer Waern
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
torkel, jag blir lugn när jag klarat av besiktningen inte innan
Najs lista, fast nu tillkom saker jag inte visste om, gah!
måste man ha med alla dom papprerna? räcker det med det pappret som Niklas skrev om på spvms forum?
http://www.spvm.se/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=1102
Inte säker på att jag har nått av dessa:
*Besiktningsprotokoll
*Registeringsbevis
*Försäkringsbevis
Gissar att man får det sista ifrån sitt försäkringbolag? Besiktat har jag inte gjort, den gjorde Jimmy innan jag köpte bilen... men utskriften ifrån "Fråga på annat fordon" borde ersätta dom andra två papprerna? Bilen är ju besiktigad, skattad och försäkrad.
* Dunk med extra bensin
Går lika bra att åka tanka? Inget i reglerna som säger att jag måste ha med mig dunkar?
Sen vad betyder följande i praktiken? Gissar att det har nått med kontrollvägningen att göra?
ifrån STARTBEKRÄFTELSE KinneKulle SPVM 2011_110508.pdf:
Najs lista, fast nu tillkom saker jag inte visste om, gah!
måste man ha med alla dom papprerna? räcker det med det pappret som Niklas skrev om på spvms forum?
http://www.spvm.se/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=1102
Inte säker på att jag har nått av dessa:
*Besiktningsprotokoll
*Registeringsbevis
*Försäkringsbevis
Gissar att man får det sista ifrån sitt försäkringbolag? Besiktat har jag inte gjort, den gjorde Jimmy innan jag köpte bilen... men utskriften ifrån "Fråga på annat fordon" borde ersätta dom andra två papprerna? Bilen är ju besiktigad, skattad och försäkrad.
* Dunk med extra bensin
Går lika bra att åka tanka? Inget i reglerna som säger att jag måste ha med mig dunkar?
Sen vad betyder följande i praktiken? Gissar att det har nått med kontrollvägningen att göra?
ifrån STARTBEKRÄFTELSE KinneKulle SPVM 2011_110508.pdf:
frågorna tar aldrig slut, och jag som är som kontrollmännika, detta tär hehe15. PARC FERMÈ
Samtliga i startfältet kör direkt till Park Fermé efter kvalheat och race.
Park Fermé är placerad bakom speakertornet.
En medhjälpare skall finnas till hands UTANFÖR Parc Fermé området för assistans vid
kontroller. Efter att Domare och Tävlingsledare har släppt Parc Fermé skall bilen
OMEDELBART föras tillbaka till maskindepån via den asfalterade vägen utanför
banområdet (depå-svängen).
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Du måste ha med dokument som bevisar att bilen är inreggad, besiktigad och försäkrad. Det går kanske att bevisa detta med andra dokument (ett utdrag ur bilregistret TROR jag funkar), men om du använder samma dokument som alla vi andra så blir det oftast lättare.Lejban wrote:måste man ha med alla dom papprerna? räcker det med det pappret som Niklas skrev om på spvms forum?
Bensin: Pga säkerheten och vikten vill du inte ha full tank då du kör på banan. Åka till macken ett par gånger under helgen KAN man såklart göra, men det vill du inte, för då vill du pusta ut och hänga med dina racingpolare i depån istället. Så investera du i ett par bensindunkar och en tratt.
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
- waern
- Medlem MX-5 Racing Club
- Posts: 349
- Joined: Thu 07 Aug 2008, 15:18
- Location: Frillesås/Kungsbacka
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Ett besiktnings protokoll kan du säkert få en kopia av bilprovningen om du saknar det.
Angående parc fermé så innebär det i stort att efter avslutat race så leds vi efter att vi kört in i depån över banan och parkerar bakom det stora gula huset där ev. stickprovs kontroller på vikt och höjd mm. görs. Skulle du ha väldigt bråttom där ifrån så får du lämna en kompis eller liknande som kan ta hand om din bil så den inte blir stående där.
Angående parc fermé så innebär det i stort att efter avslutat race så leds vi efter att vi kört in i depån över banan och parkerar bakom det stora gula huset där ev. stickprovs kontroller på vikt och höjd mm. görs. Skulle du ha väldigt bråttom där ifrån så får du lämna en kompis eller liknande som kan ta hand om din bil så den inte blir stående där.
Christoffer Waern
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
fd. BRG Mx-5 1,8 -94 roadsport C #77
nu. Mx-5 1,8 sport -01 roadsport C #90
2009 Kinnekulle -09 1,05,387 Knutstorp -09 1,12,939 Falkenberg -09 54,739
2010 Kinnekulle -10 1,04,769 Knutstorp -10 1,14,078 Falkenberg -10 54,742
2011 Kinnekulle -11 1,04,321 Knutstorp -11 1,11,052 Falkenberg -11 53,817
2012 Kinnekulle -12 1,02,178 Knutstorp -12 1,11,412 Falkenberg -12 53,050
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Torkel k wrote:Du måste ha med dokument som bevisar att bilen är inreggad, besiktigad och försäkrad.
Vad händer om jag inte har dessa, varken svenska myndigheter eller försäkringsbolag lär ju inte skaka fram alla papper på två dagar?? Får jag inte köra då, eller får jag köra men utan tävlan (inte få poäng)?
En sidenote: Varför måste jag bevisa detta? Inget av det är relevant på bana? Och jag kommer ju körandes i bilen, så om den inte var det skulle jag ju bryta mot lagen. Jag lovar att jag kör lagligt!
EDIT: Hittade ett papper som heter "Del 1 av registreringbeviset". Sen hittade jag ett appper från trygghansa som bekräftar att jag köpt en försäkring, men det är ett vanlig papperutskrift, så den kan jag lika gärna ha kopierat själv iofs... hjääälp
Last edited by Lejban on Tue 10 May 2011, 22:55, edited 1 time in total.
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Jag har med min bärbara dator om det kniper. Har du bara med regbeviset kan vi logga in på bilregistrets hemsida och visa att den är besiktigad och påställd...Lejban wrote:Torkel k wrote:Du måste ha med dokument som bevisar att bilen är inreggad, besiktigad och försäkrad.
Vad händer om jag inte har dessa, varken svenska myndigheter eller försäkringsbolag lär ju inte skaka fram alla papper på två dagar?? Får jag inte köra då, eller får jag köra men utan tävlan (inte få poäng)?
En sidenote: Varför måste jag bevisa detta? Inget av det är relevant på bana? Och jag kommer ju körandes i bilen, så om den inte var det skulle jag ju bryta mot lagen. Jag lovar att jag kör lagligt!
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Tackar! Jag har själv bärbar med mig, och har även skrivit ut den sidan, trippelredundans gillar man om man jobbar med IT drift som jagFredrik Henriksson wrote:Jag har med min bärbara dator om det kniper. Har du bara med regbeviset kan vi logga in på bilregistrets hemsida och visa att den är besiktigad och påställd...Lejban wrote:Torkel k wrote:Du måste ha med dokument som bevisar att bilen är inreggad, besiktigad och försäkrad.
Vad händer om jag inte har dessa, varken svenska myndigheter eller försäkringsbolag lär ju inte skaka fram alla papper på två dagar?? Får jag inte köra då, eller får jag köra men utan tävlan (inte få poäng)?
En sidenote: Varför måste jag bevisa detta? Inget av det är relevant på bana? Och jag kommer ju körandes i bilen, så om den inte var det skulle jag ju bryta mot lagen. Jag lovar att jag kör lagligt!
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Jag tar helt enkelt med ALLA papper som jag har på bilen!
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
http://www.r-dack.se
- Fredrik Henriksson
- Posts: 2412
- Joined: Thu 28 Feb 2008, 12:15
- Location: Bollebygd
Re: 2011-05-14: MX-5 Cup race 1 på Kinnekulle Ring
Dåså...
Varvtider 2008: Falkenberg: 54,3 | Kinnekulle: 1.04,6 | Knutstorp: 1.12,1 | Mantorp: 1.41,1 | Sturup: 1.14,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5
Varvtider 2009: Falkenberg: 53,0 | Kinnekulle: 1.03,7 | Knutstorp: 1.10,5 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: 1.57.3
Varvtider 2010: Falkenberg: 52,5 | Kinnekulle: 1.02,4 | Knutstorp: 1.10,2 | Mantorp: --------| Sturup: -------| Anderstorp: -------| Gotland: 1.35,5