Så jag köpte en bil med vagnsbok, en bil med historia, med väldokumenterad historia.
Vad har jag gjort...

Fortsättning följer...
Stockholm ligger ju lite ocentralt, men det kan kanske ordnas.Kraniel wrote:Högerstolen (den som hör till just den där bilen alltså) står i mitt källarförråd. Du kan hämta den när det passar.
Hmm ett SnapOff kanske löser mer än detta problemet?Rattnav som passar utbytesrattar. Alla Luisis nav har dubbla bultmönster, PCD 74mm samt PCD 70mm. Luisis rattar har 74mm PCD som standard medan MOMO, OMP, SPARCO, RRS, RMD mfl. använder 70mm PCD som är vanligast. Du kan montera båda sorternas delning med en SnapOff-enhet!
Tackar.gokarting.nu wrote:Lycka till på kullen![]()
Visa 1,8:orna bakre kofångaren i svängarna
varvid jag tittar i Önos och jo där sitter stolen jag nyss monterat.jag plockade ut stolen
Jo, en ebay-spak som kortade slaget, ca 40% utlånades, längre spak under "leden" men med samma längd över leden användes, ebay-spaken var delad med M14 där skruvade jag på den nya spaken. Original spaken kanske åxå är delad, har inte provat.TPR wrote:Har du monterat short shift tillsammans med den längre spaken?